perjantai 17. heinäkuuta 2015

Laura Paloheimo: OMG




Hömppääkin on kiva lukea, ja sitä harrasankin monesti hieman vakavampien ja rankempien kirjojen välissä :) Laura Paloheimon OMG kertoo   Annasta, joka pitää samannimistä hääsuunnittelufirmaa yhdessä ystäviensä Karlan kanssa. Kun eräiden hyvin järjestettyjen juhlien päätteeksi Anna hyppää oman työmatkalta tulleen aviomiehensä kanssa samaan taksiin aikomuksenaan viettää pitkästä aikaa romanttinen ilta, aviomies sanookin haluavansa avioeron. Annan maailma menee palasiksi. Seuraavaksi hyppäämme jonkin ajan päähän tästä ja Anna on hukassa; töissä sattuu enemmän virheitä ja kiloja tulee aakkoskarkkeja syödessä. Anna ei ole paljoa käynyt omassa asunnossaa, vaan on asunut Karlan kanssa, joka alkaa tähän jo kyllästyä. Anna päättää kuitenkin muuttaa sinkkuutensa johonkin muuhun ja liittyy nettideitti-sivustoon. Osoittautuu että nettideittimaailmassa on paljon sikoja mutta eräs helmikin taitaa löytyä.

OMG on perushömppää. Chick-littiä, ja tällä kertaa suomalaista sellaista. Kirja oli viihdyttävä ja sai nauramaankin pari kertaa mutta olen kyllä lukenut parempiakin tämän lajin kirjoja. Tykkäsin kyllä mutta ehkä jotain jäi puuttumaan.


2 kommenttia:

  1. OMG oli ihan kiva, muttei parasta Paloheimoa. Uusin, Mama Mojo, oli mun mielestä parempi. :) Olipa kiva löytää blogisi, jäin lukijaksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa :) Minä olen sinun blogiasi seuraillut kanssa jo pitkään. Olen vaan vähän huono välillä kommentoimaan... :D Kiitos vinkistä, pitääpä kokeilla tuota Mama Mojoa jossain välissä :) Välillä sitä tarttee tämmöstä kevyempää lukemista :)

      Poista