keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Day 12 – A book you used to love but don’t anymore

Haaste jatkuu edelleen. Tämänpäiväiseen kysymykseen tulee tosin erittäin lyhyt vastaus. Minulle ei tähän päivään mennessä ole sattunut kirjaa, johon suhtautumsiesni olisi muuttunut. Kirjat, joita rakastan niin rakastan niitä edelleen. Olen sillä tavalla hyvin uskollinen tyyppi ;)

Sitten vähän yleistä löpinää. Olen tässä viime aikoina herätellyt tätä kirjallisuusblogi innostutani tällä haasteella, ja se alkaa toimia. Aikaa vaan tuntuu olevan erittäin vähän, jotta jotain kunnon "kirja-arvostelua" saisi aikaiseksi. Yritän kuitenkin parantaa tapani :) Olen kuitenkin lukenut tällä välin kasan kirjoja, en vain ole saanut aikaiseksi postata niistä. Luettuna ja postaamista odottavana ovat muun muassa Audrey Niffeneggerin Aikamatkustajan Vaimo, Leena Lehtolaisen Minne Tytöt Kadonneet, Ruth Rendellin Hepokatti ja muutamia muita.

Tuossa on nyt kuitenkin vähän osviittaa siitä, mitä blogiin  seuraavaksi olisi tulossa. Toki minulla on kirjoja kesken tälläkin hetkellä mutta saa nähdä tulevatko ne luettua edes ennen joulua, kun nyt tuntuu tätä opiskelua olevan aika paljon luvassa. Yritän kuitenkin saada aikaiseksi postauksia noista kirjoista, jotka olen jo lukenut ja sitten lueskelen hieman lisää. Viikonloppuna odottaa junamatka Kouvolaa, joten ehkä sillä matkalla ehdin lukea muuttakin kuin tenttimateriaalia. Saa nähdä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti